REGISTER FREE!! See and Believe It!

Selasa, 8 Januari 2013

1LABUR!...1BADAN! untuk 1BULAN!...

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


1LABUR! 1BADAN utk 1BULAN!


RULE NO. 1.....I MUST BE HONEST!.....BEFORE ANYONE BUY MY PURE MARINE SEAWEED ENHANCING COLLAGEN!...

Peraturan No.1....Saya Mesti Jujur!....Sebelum Kamu Beli Rumpai Laut Asli Saya!

Tahu tak kenapa blog saya sebelum ini tiada TESTIMONI??
Sebabnya saya percaya anda boleh jumpa testimoni tentang kebaikan dan kesan-kesan rumpai laut ini dimana-mana Pages individu lain yang menjual rumpai laut dan kebanyakan pemberi testimoni adalah org yg sama!

Peraturan No. 1 - jika saya menjual rumpai laut maka sayalah org pertama1 yg akan memberi testimoni..simple as that!

Pada usia awal 40-an, tiada lebih yang saya harapkan kecuali kesihatan yang baik....dan menjadi BONUS kalau kulit pun cantik!...bukan muka saja ye tapi seluruh badan..Pada awal 20an-30an penjagaan lebih kepada wajah sahaja..Saya bukanlah seorang yg terlalu obses dlm menjaga wajah atau badan..apa2 semua bersederhana dan kebanyakannya menggunakan produk dari bahan asli yg pada masa itu agak popular sekitar 90an seperti Mus**** Ratu.

Pada usia 30-an saya cuba pula produk pengelupasan kulit N*...hasilnya mmg lah mengagumkan tapi muka rasa perit dan hanya wajah shj yang putih bersih tapi dari leher ke bawah ala2 sawo matang!!!

Saya mula sedar bila dah mencecah usia ini, yg terbaik adalah mencari produk untuk SATU badan...bukan utk cantikkan WAJAH shj badan dan kesihatan pun perlu..

BACA LAGI PENGALAMAN SAYA

Rumpai laut ini kakak saya yg kenalkan melalui kawannya yg menjual melalui internet..Saya beli pada masa itu dgn harga RM30 sepeket..bagi saya cukup murah utk 1Badan dan bertahan 1Bulan..pada asalnya nak cuba rumpai ungu (sbb saya selalu sakit urat dr pinggang ke kaki) tp dah xde stok kuning pn jadi lah..

Utk lihat perbezaan...saya fokus pd tumit yg pecah2..kulit badan yg terlalu kering sejak zaman remaja lagi dan sudah tentu wajah (eyebags dan kesan penuaan)...secara JUJUR tiada boleh dicapai dgn cepat...saya percaya ia bergantung kpd umur dan pemakanan..lebih2 lg saya gemar berkebun di tengah panas, jadi expectation tak terlalu tinggi..

Lepas 2 minggu cuba, emmmm mmg puas hati..lain yg saya fokus lain pula yg jadi..saiz bra dh ubah keatas..hehehe..saya semak balik label oic..:) xperasan pulak itu kesannya....kulit badan pn makin lembab dan cerah...kurang lah saya tergaru2 atau bubuh lotion..pendek kata dr atas sampai kaki warna sekata...:))

Bila dh nmpk kesan pd diri sendiri mula jatuh hati baru saya terfikir nak KONGSI dengan semua..saya tak pernah jual mana2 produk lebih2 lg melalui internet, buat blog lagi lah tak tau..tp semangat nk beritahu tentang bagusnya rumpai laut ini saya redah sahaja xkira la berjaya atau tidak paling kurang saya dah pandai buat BLOG..:)..xrugi pn, tambahan lagi saya boleh offer harga lebih MURAH dari apa yg saya beli RM17-RM20/peket je..!! beli byk lagi murah (sbbnya kalau siapa order byk saya dpt harga lebih rendah dari pembekal)

Lepas sebulan kesannya makin ketara, dibandingkan dgn produk pengelupasan mmg hasilnya cepat tapi tak berpanjangan dan pada WAJAH shj...biar lambat sikit asal selamat.:)..hasil dari pembacaan saya melalui internet pd bulan pertama1 adalah proses pembuangan toksik..msk bulan ke-2 saya sudah memulakan dgn tambahan pengambilan Vitamin C....

ikuti kisah saya seterusnya............anda juga boleh berkongsi cerita rahsia anda...

2 ulasan:

  1. wah.. kulit dah cantik ye.. kita dah dpt, tp blm try lagi sebab peti ais plak rosak :(. Nanti kita nak try..

    BalasPadam
  2. so far so good..sebab xsusah mcm dulu nak jaga muka nak jaga badan...kolagen ni maintain 1 badan, lgpn jimat sket kalau x nk kena beli produk utk badan dan muka lg asing2..:)

    BalasPadam